آخرین برنامه «شهر یاکریم» درماه مبارک رمضان با حضور خیرین استان قم از شبکه نوردر روز عید سعید فطر از شبکه نور به آنتن رفت.

به گزارش قم خبر،ویژه  برنامه  شهریاکریم با حضور هنرمندانی همچون الهام چرخنده و چنگیز حبیبان و جمعی از خیرین استان قم باهدف کمک به نیازمندان این شهراز شبکه استانی قم(نور) پخش شد.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون  که دراین برنامه حضور یافته بود انگشتر خودرا برای کمک به نیازمندان در معرض فروش خیرین قرار داد و درحالی که ارزش تقریبی این انگشتر  از سوی چرخنده 5میلیون تومان اعلام شده بود درنهایت به مبلغ 100میلیون تومان جهت کمک  به نیازمندان به فروش رفت.

در ادامه برنامه این بانوی سینمای ایران ساعت خودر نیز برای کمک به نیازمندان  اعطا کرد ، و در نهایت به مبلغ 30میلیون تومان از سوی یکی از خیرین خریداری شد.

همچنین چنگیز حبیبان خواننده مطرح کشورمان که از دیگر مهمانان این برنامه  بود ساعت خود را برای نیازمندان برای کمک اعطا کرد و درنهایت به مبلغ 5میلیون تومان به نفع نیازمندان به فروش رفت.

همچنین 8واحد مسکونی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ازمحل کمکهای مردمی در ماه مبارک رمضان  در این برنامه به صاحبان آنها تحویل داده شد.

گفتنی است در ویژه برنامه 21رمضان این برنامه که با مشارکت کمیته امداد استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شدبیش از 5کیلو گرم انواع طلا جات ؛و بیش از 700میلیون تومان از سوی مردم قم به نیازمندان شهر کمک جمع آوری شد.

مدیر کل کمیته امداد استان قم در این برنامه  همچنین از حمایت  یکهزار و 931 خیر   از دو هزار و 377 یتیم یا بیمار صعب العلاج و یا خانواده های عائله مند در قالب طرح های اکرام ایتام، شفا و محسنین خبر داد.

 

 

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری