کد خبر: 3634

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم خبر داد

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال قم با حضور 360 بازیکن نخبه در قم خبر داد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با قم خبر اظهار کرد: برای دومین سال متوالی ، فستیوال بزرگ مدارس فوتبال استان قم برگزار شد و بازیکنان مستعد مدارس فوتبال در قالب 3 رده سنی در این فستیوال شرکت کردند.

وی گفت: این فستیوال طی 3 شب پس از افطار در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و شرکت کنندگان در رده های سنی 10 سال ، 11 سال و 12 سال در این فستیول شرکت کردند.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم افزود: در هر رده سنی 120 بازیکن در فستیول حضور داشتند و در مجموع توانستیم 360 فوتبال آموز نخبه استان قم را برای تشکیل تیم های منتخب در فستیوال کشوری و نیز استعدادیابی حضور در پایگاه استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم را زیر نظر بگیریم.

عباسی بیان کرد: فستیول مدارس فوتبال شامل 3 زمین بازی متناسب با رده سنی فوتبال آموزان و 3 کارگاه پاس ، شوت و دریبلینگ بود که این کارگاه ها نسبت به سال گذشته پیشرفته و به روز شده بود.

وی تصریح کرد : حدود 15 مربی استعدادیاب فوتبال قم در این فستیوال  بدون انتظار و چشمداشتی فعالیت کرده و کار فوتبال آموزان را زیر نظر گرفتند و باید از آن ها قدردانی کنم.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم عنوان کرد: آموزش اصولی و استعدادیابی به موقع فوتبال اموزان در سنین پایه ، نقش پر رنگی در موفقیت های آینده فوتبال آموزان داردو می تواند تیم های فوتبال استان قم در لیگ های مختلف کشوری را از نظر تامین بازیکن ، بیمه کند.

عباسی با قدردانی از عباس رحمانی و مهدی عمویی ، همکاران وی در کمیته آموزش هیئت فوتبال قم در برگزاری این فستیوال خاطرنشان کرد: استقبال قابل توجه خانواده ها و حضور پر تعداد مردم در هوای گرم و پس از افطار در این فستیوال نشان دهنده این است که فوتبال جزئی از فرهنگ مردم شده است و این مهم به وضوح در فوتبال قم دیده می شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری