کد خبر: 3632

به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و سالمندان در اطراف مساجد از اولویت های مهم سازمان تبلیغات در روز عید فطر است که به آن پرداخته می شود.

حجت الاسلام محمود نجاریان زاده در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر از جمله چهار عید بزرگ اسلامی شیعیان است که برای مسلمانان حائز اهمیت است.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به فعالیت سازمان تبلیغات در عید سعید فطر، افزود: مهمترین رسالت سازمان تبیلغات اسلامی برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر به شکل همگانی است.
 
وی با اشاره به تدبیر سازمان تبلیغات برای افرادی که از محل نماز عید دور هستند و شرایط افراد مسن علاقه مند به شرکت در نماز عید، تصریح کرد: برای محل های دور از مکان نماز عید و برای رفاه حال افراد کهنسال در برخی از مساجد نیز نماز باشکوه عید برگزار می شود.
 
حجت الاسلام نجاریان زاده با تاکید به شیوع افسردگی، غم و اندوه ناشی از دوری از صله رحم، عنوان کرد: صله رحم حلقه گمشده زندگی این سال ها است که در مباحث ائمه جماعات نیز به تحقق این مسئله در فضای خانواده ها در روز عید فطر تاکید ویژه می شود.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اهمیت صله رحم، تاکید کرد: بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و سالمندان در اطراف مساجد از اولویت های مهم است که به آن پرداخته می شود.
 
وی با تاکید به رسیدگی به ایتام بیان کرد: رسیدگی به محرومان، ایتام و مستمندان از اولویت های مهم سازمان تبلیغات است که امیدواریم مردم با پرداخت زکات فطره در انجام فریضه کمک به محرومان یاری کنند.
 
حجت الاسلام نجاریان زاده با اشاره به مسئله ازداج آسان، خاطرنشان کرد: ازدواج آسان و به موقع از اولویت های مهم است که نباید از آن غافل شد و محور مباحث ائمه جماعات نیزاین مسئله است.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری