کد خبر: 3339

مدیر کل ورزش و جوانان قم:

مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان این که ورزشکاران قم پا به پای سایر اقشار در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند گفت: حرکت ورزشکاران قمی از ساعت 10 صبح جمعه از مجموعه ورزشی شهید حیدریان به سمت حرم مطهر آغاز می‌شود.

حسن عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر در مورد برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قم در روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و بی‌دفاع غزه است و حمایت از این مردم بی‌دفاع را وظیفه خود می‌دانیم.

وی گفت: اهمیت روز قدس بار‌ها در فرمایشات ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران (ره) مورد تاکید قرار گرفته و ما نیز به عنوان نمایندگان جامعه ورزش و جوانان قم موظف هستیم تا پا به پای سایر اقشار جامعه در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس شرکت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نمایانگر این است که ملت شهیدپرور ما کماکان بر مواضع خود استوار بوده و به اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز پایبند است.

عابدی بیان کرد: ما به عنوان جامعه ورزش و جوانان استان قم بی‌تردید در چنین صحنه‌هایی در کنار سایر مردم مومن و شریف کشورمان حضوری گسترده داریم و ورزشکاران و جوانان عزیز هم‌استانی در روز جمعه پرشور و یک‌صدا از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: روز جمعه شاهد حضوری به یاد ماندنی از سوی جامعه ورزشی قم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم و مسئولان هیئت‌های ورزشی قم، قهرمانان مدال آور و ورزشکارانقمی در کنار پیشکسوتان و نیز اعضای تشکل‌ها و سمن‌های جوانان نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده ورزشکاران تا حد توان با البسه هماهنگ و متحد الشکل ورزشی و با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با شعارهای ویژه روز جهانی قدس در کنار مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های جوانان استان قم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

عابدی خاطرنشان کرد: حرکت ورزشکاران و جوانان قمی برای حضور در حماسه روز قدس از ساعت 10 صبح جمعه سوم مرداد ماه از مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و جامعه ورزش در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری