کد خبر: 3264

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

قم خبر: عضو جامعه مدرسین گفت: روز قدس نشان دهنده صف بندی حق در مقابل باطل و صف بندی عدل در برابر ظلم است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد غروی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، اظهار کرد: با توجه به اقدامات بی رحمانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی باید راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را پرشور تر از گذشته برگزار کنیم تا این حمایت و حضور پاسخ دندان شکنی برای رژیم فاسد اسرائیل و حمایت گران آنها باشد

عضو جامعه مدرسین افزود: مسلمانان باید برای کمک های مادی و غیر مادی به مردم فلسطین تلاش کنند؛ و حتی با به پا خاستن و سر دادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل تسکینی برای دردها مردم ستمدیده فلسطین باشند.

وی با تاکید به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: حضور پر شور ملت های اسلامی به همه ابرقدرت ها و متجاوزان نشان خواهد داد فلسطین تنها نیست ز

غروی عنوان کرد: روز جهانی قدس امسال مصادف با حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی شده،به همین دلیل از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: وظیفه ما نه تنها به عنوان یک مسلمان، بلکه بنا بر وظیفه ی انسانیت خود باید در دفاع از مردم غزه بپا خیزیم و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز قدس ایران اسلامی، به همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دنیا نشان خواهد داد که عقربه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی انقلاب و ملت ایران به کدام سمت و کدام جهت است.

انتهاي پيام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری