کد خبر: 3261

به همت بسیج رسانه قم انجام مي شود

سازمان بسیج رسانه استان قم با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شهرداری قم با فراخوان مسابقه، اقدام به تجلیل از برترین آثار رسانه ای با موضوع مقابله با صهیونیسم رسانه ای به مناسبت روز جهانی قدس می نماید.

به گزارش قم خبر، سید محمد مهدی موسوی ، سرپرست بسيج رسانه قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار كرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به حملات وحشیانه و کشتار کم سابقه مردم مظلوم غزه از سوی صهیونیست های جنایتکار ، از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است.
 
سرپرست بسيج رسانه قم با بیان این که شهادت حدود 600 تن از مردم مظلوم غزه که بخش زیادی از آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند، بار دیگر هویت ظالمانه و ضدحقوق بشری حکمرانان غاصب سرزمین های اشغالی فلسطین را به دنیا نشان داد، گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در باریکه بی دفاع غزه در حالی صورت می گیرد که اخبار این وقایع در پرتو سیاست های شیطانی صهیونیسم رسانه ای دنیا یا سانسور شده و یا به صورت کاملاً هدفمند و مهندسی شده، به گونه ای وارونه انعکاس می یابد.
 
موسوی با تاکید بر این که احساس تکلیف و دغدغه ی خاطر نسبت به وضعیت مظلومان فلسطینی ، وظیفه ی دینی و انسانی همگان است، افزود: بی شک اهالی مؤمن و متعهد رسانه ای فعال در استان قم نیز با احساس تکلیف شرعی و انسانی نسبت به این فجایع از خود واکنش لازم را نشان داده و با پوشش رسانه ای مطلوب راهپیمایی روز جهانی قدس و نیز انعکاس اخبار و گزارش هایی در این رابطه، به وظیفه خود در قبال حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم عمل می کنند.
 
وی همچنین تصريح كرد: سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در همین راستا و برای تجلیل از تلاش متعهدانه فعالان رسانه اقدام به فراخوان برترین آثار منتشر شده سایت ها و پایگاه های خبری ، خبرگزاری ها ، روزنامه ها و هفته نامه های استان در رابطه با مساله قدس و فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه می کند.
 
سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم خاطرنشان كرد: علاقه مندان می توانند آثار منتخب خود را در رشته های تیتر، خبر، یادداشت، عکس، مصاحبه و گزارش حداکثر تا دهم مردادماه سال جاری به نشانی این سازمان واقع در بلوار شهید منتظری( بلوار بهار) نبش کوچه 12 ارسال کرده و یا به پست الکترونیکی haghgoo64@yahoo.com بفرستند.
 
وی گفت: به پدیدآورندگان بهترین آثار ارسالی پس از ارزیابی و داوری، جوایز نفیسی در مراسم روز خبرنگار ( 17 مرداد) اهداء می شود.

گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 09127527082 و 37737982 تماس حاصل نمایند.

انتهاي پيام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری