کد خبر: 3258

برای حضور در در دور برگشت لیگ بر‌تر امید کشور

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم برای حضور در در دور برگشت لیگ بر‌تر امید کشور عازم مشهد می‌شود.

به گزارش قم خبر ، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان سرانجام برنامه دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس تیم ماهان تندیس قم باید عازم مشهد شود.

ماهان تندیس که در دور رفت مسابقات با کسب رکورد 100 درصدی پیروزی در مسابقات خود و کسب 6 پیروزی و 18 امتیاز با اقتدار در صدر جدول امید‌ها ایستاد برای دفاع از جایگاه خود به مصاف رقیبان خود از استان‌های مختلف کشور می‌رود.

کاروان تیم امید ماهان تندیس روز ششم مرداد قم را به مقصد مشهد ترک می‌کند تا روز هشتم مرداد در نخستین بازی خود در دور برگشت در سالن شهید بهشتی مشهد با زاگرس خوزستان دیدار کند.

تیم امید ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر امید در گروه دوم با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان هم‌گروه است و برای صعود به مرحله نیمه نهایی و سپس فینال تلاش می‌کند.

در پایان دور رفت این مسابقات پس از تیم امید ماهان تندیس 18 امتیازی، تیم‌های فرش آرای مشهد با 13 امتیاز و زاگرس خوزستان با 12 امتیاز دوم و سوم شدند.

ترکیب تیم ماهان تندیس را در این مسابقات فرهاد فلامرزی، مسلم اولاد قباد، طا‌ها نعمتیان، محمد هاتفی، حمید رشیدی، امیرحسین اربابی، رضا علی مددی، علی فخاران، امین قنبری، میلاد حیدری، جعفر نجفی و محمد نمک‌شناس و مهدی زاهدی با مربیگری علی شریفی تشکیل می‌دهند گرچه ممکن است تغییرات جدیدی در ترکیب امید ماهان تندیس اعمال شود.

در گروه نخست نیز تیم‌های شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان حضور دارند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری