کد خبر: 3228

معاون منابع انسانی بهزیستی قم:

معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بهزیستی قم گفت: در حال حاضر برای رفع مشکل کمبود نیرو 39 نفر در آزمون پذیرفته شدند، اما به سبب مشکلات تامین اعتبار و تامین حقوق این افراد تا کنون این افراد به کار گرفته نشده اند.

علیرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر با اشاره به هفته بهزیستی، اظهار کرد: ما در سازمان بهزیستی وظیفه رسیدگی به امور اداری و پشتیبانی را بر عهده داریم که در این راستا نیز برخی از مسائل دغدغه است.

معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بهزیستی قم با اشاره مشقات کاری افرادی که در بهزیستی فعالیت می کنند، افزود: افرادی که در بهزیستی فعالیت می کنند، شرایط کاری سختی را پیش رو دارند، البته افرادی که در دستگاه های شبانه روزی بهزیستی فعالیت می کنند، شرایط طاقت فرسایی دارند.

وی با اشاره به پرسنل کاری بهزیستی قم، تصریح کرد: در حال حاضر 210 نفر در بهزیستی قم مشغول به فعالیت هستند و این 210 نفر همه با جان و دل به هم استانی هایی که نیاز به کمک دارند، ارائه خدمات می کنند.

محمدی با تاکید به مشکل تامین اعتبار بهزیستی، عنوان کرد: در حال حاضر برای رفع مشکل کمبود نیرو 39 نفر در آزمون پذیرفته شدند، اما به سبب مشکلات تامین اعتبار و تامین حقوق این افراد تا کنون این افراد به کار گرفته نشده اند.

معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بهزیستی قم با اشاره به احداث پروژه تفریحی ویژه مددجویان، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، در حال حاضر یک اردگاه ویژه مددجویان در حال ساخت است، البته یک پروژه ویژه سالمندان نیز درحال پیگیری است که این پروژه به شکل وقف برای خانه سالمندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری