کد خبر: 2455

معاون استاندار قم مطرح کرد

معاون استاندار قم گفت: دانشگاه صنعتی قم آبروی صنعت استان است از همین رو استانداری قم مساعدت های لازم را جهت پیشرفت هر چه بیشتر این دانشگاه در نظر دارد

به گزارش قم خبر، هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با معاون سیاسی و امنیتی استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم دیدار کردند.
 

در این دیدار محمد صادق آخوندی با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه و با توجه به حضور دانشجویان خلاق و نخبه در این دانشگاه ، سرمایه گذاری در دانشگاه صنعتی قم  را  عامل توسعه صنعت استان اظهار کرد: با توجه به وضعیت استراتژیک استان قم به دلیل وجود شهرک های صنعتی اطراف و مجاورت با قطب صنعتی ایران،سلفچگان دانشگاه صنعتی قم نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قم راجع به زمین دانشگاه افزود: پیگیری‌های انجام شده  جهت اختصاص زمین 42 هکتاری در شهرک IT به دانشگاه از سال 87 تاکنون نتیجه بخش نبوده است و واگذاری این زمین از طرف مسکن و شهر سازی استان با مشکل مواجه شده است که امید است با درایت و حمایت های مسئولین استان هر چه زودتر  شاهد  حل مسئله زمین دانشگاه  باشیم چرا که جهت جذب بودجه عمرانی به منظور ساخت و ارتقای آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه باید وضعیت زمین مشخص شود.

حجت السلام والمسلمین علی بنایی نیز در این دیدار اظهار کرد : در برگزاری جلسه ای با مسئولان مسکن و شهر سازی استان این مورد را پیگیری می کنیم و مساعدت های لازم را جهت پیشرفت هر چه بیشتر این دانشگاه داریم.

همچنین مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی قم را آبروی صنعت استان است, تصریح کرد :  از تمامی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه صنعتی قم حمایت می کنم همچنین به منظور رفاه بیشتر دانشجویان وسایل ورزشی از جمله تفنگ بادی و تیر و کمان از طرف استانداری به دانشگاه اهدا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری