کد خبر: 2454

عضو کمیسیون عمران مجلس:

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و گران شدن نرخ کار، کارگر، قیمت مصالح و..، کاهش قیمت مسکن مهر ممکن نیست.

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار قم خبر، در رابطه با چگونگی کاهش قیمت مسکن مهر در شرایط اقتصادی فعلی اظهار کرد: ابتدا به کاهش تقاضا در بازار بر می گردد؛ همچنین مسکن اجتماعی که در حال پیگیری است، می ‌تواند در کاهش قیمت مسکن مفید باشد اما برنامه دولت در این زمینه در حد یک ایده خام است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به تحریم ها رشد منفی تولید ناخالص ملی را در کشور داریم که در بخش مسکن تاثیرگذار است، بیان کرد: برای کاهش تورم باید بخش مسکن از حالت رکود خارج شود.

خسروی عمده افزایش قیمت مسکن را زیر ساختها دانست و بیان کرد:عمده افزایش قیمت در مسکن مهر در بخش زیر ساختها از جمله آسفالت محوطه، سیستم فاضلاب است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آزاد سازی فروش مسکن مهر عنوان کرد: با آزاد سازی فروش مسکن مهر، این منازل نصیب کسانی می گردد که از عهده باز پرداخت تسهیلات آن برمی آیند.

 وی در پایان با منطقی ندانستن افزایش قیمت مسکن مهر خاطر نشان کرد: افزایش قیمت مسکن از قرارداد بسته شده کاری درست و منطقی نیست؛ ناگفته نماند که آنها نیز در سرعت عمل کاستی هایی داشتند.

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری