علی حاجی رضا در گفت و گو با خبرنگار قم خبر، با اشاره به روز شهرداری و با تبريک اين روز به فعالان شهرداری ها و دهياری های استان اظهار کرد: شهرداری ها یک نهاد مردمی هستند که در راستای نظم و آسایش مردم عمل می کنند.

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم با تاکید به برقراری نظم و آسایش در جامعه، افزود: برای برقرای نظم و آسایش در سطح جامعه  قوانینی وضع شده؛ که متاسفانه در حال حاضر این قوانین پاسخگوی نیازهای مردم نبوده و باید اصلاح گردد.

وی عنوان کرد: از این مهم تر خودِ مردم صاحب شهرداری ها هستند؛ بنابراین باید خیابانها و ساختمان های موجود در سطح شهر را از آنِ خود دانسته و از آنها به نحو احسن مراقبت کنند.

حاج رضا با اشاره به وظایف شهرداری بیان کرد: شهرداری فقط یک نهاد خدماتی نظافتی نیست؛ بلکه با زیباسازی شهری و سایر خدمات تفریحی و در راستای تامین آرامش و آسایش مردم عمل می کنند.

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم افزود: خدماتی که تاکنون ارائه کرده ایم برخاسته از نیاز های مردم بوده؛ که با نظر سنجی از آنان به دست آورده ایم.

وی مشارکت مردم در پرداخت هزینه ها را مهم دانست و بیان کرد: شهرداری ها با دریافت هزینه خدمات و عوارض از سوی مردم موظفند در راستای نیازهای آنان عمل و هزینه کنند.

حاج رضا در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی برای انعکاس خدمات ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به جامعه و همچنین افزایش تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع ‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری