حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به تقابل اسلام آمريكايي با اسلام ناب اظهار كرد:  از قرن ها پیش استکبار جهانی به این فکر افتاد که تقابل با اسلام را از طریق تحریف ارزش ها، تغییر باورها و نگرش ها و فرقه سازی در جهان اسلام دنبال کند.

این کار‌شناس مسائل سیاسی با اشاره به شكل گيري جريان سلفي و وهابي در عربستان سعودي افزود: رژيم آل سعود با راه اندازي حكومت پادشاهي اسلام آمريكايي را بنا نهاد تا در كنار اجراي احكام به اسم اسلام كه در واقع القاي نظريات شخصي بود اهداف استكبار جهاني نيز تامين شود.

حجت الاسلام ذوالنور با بيان انحرافات فكري جريان سلفي و تكفيري عنوان كرد: اين رژيم در واقع ابزار دست قدرت هاي استكباري شدند و راه نفوذ اين قدرت ها را به كشورهاي اسلاي باز كردند.

کارشناس مسائل سیاسی با بيان اينكه رژيم آل سعود مصداق بارز و نمود واقعي اسلام آمريكايي است خاطرنشان كرد: داعش و جريانات تكفيري فرزند ناپاك اسلام آمريكايي است كه اين روزها در كشورهاي اسلامي دست به جنايات غيرانساني مي زنند.

وی با بیان اینکه سران  این حکومت های برپایه اسلام امریکایی با سران کفر واستکبار جهانی ارتباط تنگاتنگ دارند، بيان كرد: سران اين كشورها با سياست يك بام و دو هوا تلاش مي كنند تا به اسم حكومت اسلامي مردم را را با خود همراه كند و از ديگر سو حكومت سران سلطه را تامين كنند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به هشدارهاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص اقدامات اين جراينات حامي اسلام آمريكايي تصريح كرد: فرزند ناپاك سلفي و تكفيري امروز به اسم داعش مساجد و حسينيه ها را تخريب و هر گونه مخالفتي را سركوب مي كنند و مورد هجمه قرار مي دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری