کد خبر: 14315

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از فعالیت بیش از 5 هزار و 700 تاکسی در استان قم خبرداد.

مرتضی عزتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم خبر، اظهارداشت: ۵هزار و ۷۱۲ دستگاه تاکسی در شهر قم و بین آن و بخش‌های تابعه فعال است که از این تعداد ۲هزار و ۳۸۰ دستگاه تاکسی در خطوط کار می‌کنند و ۹۶۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم هستند.
  
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه تاکسی‌ها روزانه حدود ۱۰ هزار سرویس به شهروندان قمی می‌دهند، افزود: باقیمانده آن‌ها شامل ۲هزار و ۱۰۰دستگاه تاکسی‌های گردشی هستند که در نقاط مختلف شهر فعال هستند.

 وی با اشاره به نظارت بر ناوگان تاکسیرانی تصریح کرد: نیروهای واحد کنترل و نظارت تاکسیرانی از ساعت ۶و۳۰ دقیقه تا ۲۲ در دو شیفت کنترل و نظارت دارند.

عزتی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان به دلیل تعدد تاکسی در سطح شهر استان قم عنوان کرد: ممکن است برخی از تاکسی‌ها و تاکسیرانان برخی موارد را رعایت نکنند، به همین منظور از شهروندان تقاضا داریم در صورتی که تخلفاتی از تاکسیرانان مشاهده کردند پیشنهاد و انتقاد خود را انعکاس دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه براساس وظایف ذاتی نیروهای گشت، نظارت بر استفاده از تاکسیم‌تر، کرایه‌ها، شست و شو و نظافت خودرو ووضع ظاهری راننده است، تصریح کرد: در این زمینه ۱۰نفر برای نظارت فعال هستند در این راستا به جای استفاده از نیروی انسانی باید هوشمندسازی ناوگان هرچه سریع‌تر صورت گیرد تا با کنترل سیستمی، عملکرد و کارایی بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوای مبنی براینکه آیا بر استفاده از تاکسیمتر‌ها در تاکسیرانی نظارتی صورت می‌گیرد، گفت: تاکسی‌های بی‌سیم تاکسیم‌تر را روشن می‌کنند وبر مبنای آن پول می‌گیرند، در صورتی که تاکسی‌های گردشی تاکسیمترهای خود را روشن نمی‌کنند از سوی همشهریان معرفی شوند پرونده آن‌ها توسط انضباطی رسیدگی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آمادگی کامل این سازمان برای خدمات‌دهی در نوروز فاطمی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری