کد خبر: 12605

رئیس شورای اسلامی استان قم:

رئیس شورای اسلامی استان قم مباحث درآمد شورا‌های پایه شهر و بخش‌ها را را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام هزینه‌ها و درآمد‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا در صورت وجود مشکل اقدامات به موقع و لازم انجام شود.

علی اصغر ابوالحسن در گفتگو با خبرنگار قم خبر، ضمن تبریک هفته وحدت بر لزوم دستیابی به وفاق ملی و مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان همواره در تدارک است نظام اسلامی را مورد آسیب قرار دهند از همین رو باید برای عملیاتی کردن وحدت تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه در این جلسه چگونگی نظارت شورای اسلامی استان بر شوراهای پایه شهر و بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از مشکلات عمده این است در شورای اسلامی استان این است که در دوره چهارم شورا‌ها هنوز آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در خصوص آشنایی بیشتر اعضای شورا‌ها با قوانین و مقررات شورا‌ها خاطرنشان کرد: آموزش اعضای شورا سبب افزایش راندمان کار شورا‌ها است.

ابوالحسنی افزود: اعتباری برای آموزش شورا‌ها در نظر گرفته نشده و همین موضوع نظارت را با مشکل مواجه می‌کند، در هر صورت بحث نظارت که و وظیفه ذاتی شورای اسلامی استان بر شورا‌ها و دستگاه‌های اجرایی است باید در دستور کار باشد.

رئیس شورای اسلامی استان قم با تاکید براینکه براساس تقسیم بندی صورت گرفته در این شورا از هر بخش و شهر نماینده‌ای انتخاب شده است تا با جدیت نظارت‌ها انجام شود، تصریح کرد: در بحث شورایی مصوباتی وجود دارد که باید ثبت، تنظیم، ارجاع مصوبات مورد توجه قرار گیرد.

ابوالحسنی مباحث درآمد شورا‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام هزینه‌ها و درآمد‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا در صورت وجود مشکل اقدامات به موقع و لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری