تیم فوتسال صدراسیستم قم با پیروزی برابر آذین سپهر اصفهان مقتدرانه به مرحله دوم مسابقات فوتسال جوانان کشور در رشت صعود کرد.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنيم ، مرحله گروهی مسابقات فوتسال جوانان کشور در رشت امروز به پایان رسید و نماینده قم با کسب برتری برابر حریفی از اصفهان صدرنشین شد و به دور دوم صعود کرد.

تیم فوتسال صدراسیستم قم در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی برابر آذین سپهر اصفهان، برای کسب جواز صعود به یک تساوی نیاز داشت اما موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد.

در این بازی، صدرا سیستم در ابتدای بازی غافلگیر شد و روی اشتباه فردی دروازه خود را باز شده دید اما در ادامه امسیرحسین مرادخانی و علی اصغر نقی‌نژاد 2 بار دروازه تیم آذین سپهر اصفهان را باز کردند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک قمی‌ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم، آذین سپهر که امیدی به صعود به مرحله دوم نداشت حریف صدرا سیستم نشد و گل امیرحسین مرادخانی در این نیمه کار حریف را یکسره کرد تا صدراسیستم در پایان با پیروزی 3 بر یک، 13 امتیازی شده و به عنوان تیم نخست راهی مرحله دوم شود.

تیم فوتسال المهدی خمین نیز با پیروزی 5 بر 3 برابر نماینده شهرکرد با 12 امتیاز پس از صدرا سیستم قم، دوم شد تا دومین بلیت صعود به مرحله دوم را کسب کند و ستارگان زنجان نیز با وجود پیروزی بر نماینده اردبیل در رده سوم جدول ایستاد و حذف شد.

صدراسیستم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به دیدار المهدی خمین رفت و موفق شد حریف خود را نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد، در دومین بازی 2 بر یک حریفی از شهرکرد را شکست داد، در سومین مسابقه با تساوی بدون گل برابر ستارگان زنجان متوقف شد و در مسابقه چهارم خود نماینده اردبیل را 4 بر یک از پیش رو برداشت.

ترکیب تیم فوتسال صدرا سیستم قم را در این مسابقات ابوالفضل صحرا نورد، میثم داستانی، سید مصطفی موسوی خواه، احمد قرنی، امیرحسین مرادخانی، محمد تقی حسینی، علی اصغر نقی‌نژاد، امیرحسین کشمیری، امیرحسین یاوری، مسعود داوود آبادی، محسن طهماسبی و محمد عالی تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم صدراسیستم قم بر عهده محمدتقی عطایی است و مهدی کوهستانی به عنوان سرپرست، حسن فیض آبادی و سعید فاریابی به عنوان کمک مربی و هادی گائینی به عنوان نماینده هیئت فوتبال استان قم در کادر این تیم حضور دارند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری