کد خبر: 3610

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم:

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم گفت: 140 واحد مسکونی از محل اعتبارات سفر رهبری به قم برای مددجویان بهزیستی آماده شده است که پس از عید فطر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: 140 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تحویل داده می‌شود

به گزارش قم خبر ، مجید قادری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برخی مصوبات سفر رهبری به قم برای مددجویان بهزیستی اظهار کرد: مسکن مهر برخی مددجویان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم بود که پس از انجام اقدامات اولیه افراد واجد شرایط دریافت مسکن در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم، 140 واحد مسکونی از پروژه‌های 356 واحدی آماده شده است که پس از عید فطر به مددجویان تحویل داده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم گفت: پروژه مسکن مهر در چندین مرحله به بهره‌برداری می‌رسد که در مرحله نخست بهره‌برداری که سال گذشته رخ داد، شمار 500 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی استان قم تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه واحدهای دیگر مسکن مهر در دست ساخت است، گفت: این واحدها نیز پس از تکمیل در اختیار مددجویان متقاضی قرار می‌گیرد.

قادری با اشاره به چگونگی بازپرداخت مبلغ این واحدهای مسکونی بیان کرد: مبلغ اولیه مسکن مهر توسط بهزیستی واریز می‌شود و بقیه آن با در نظر گرفتن اقساط بلندمدت، توسط مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار نفر از مددجویان برای دریافت مسکن تقاضا داده‌اند که واگذاری به 2 هزار نفر آنها در دست اقدام است، ادامه داد: برای واگذاری مسکن به مددجویان متقاضی، اولویت با زنان سرپرست خانوار است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری