کد خبر: 3608

معاون استاندار قم تاکید کرد

معاون استاندار قم با بیان اینکه میزان مسافرپذیری و تردد از استان‌ها در جذب اعتبارات بسیار مهم است بر ضرورت نگاه ملی به بحث زائرپذیری قم تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت نگاه ملی به بحث زائرپذیری قم

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالفضل اسماعیلی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و هماهنگی خدمات سفر که در دفتر این معاونت برگزار شد با اشاره به موج دوم سفرهای تابستانی که از عید سعید فطر آغاز می‌شود از هماهنگی دستگاه‌های استان برای خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) خبر داد.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه مسئله تامین امنیت زائرین مهم‌ترین اولویت مسئولان استان در خدمات‌رسانی است، عدم وجود مشکلات امنیتی را نشان از مسئولیت‌پذیری بالای دستگاه‌های امنیتی دانست و از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی آمادگی گروه‌های امدادی و مجموعه بهداشت و درمان را برای امدادرسانی به موقع به حوادث و سوانح مورد توجه قرار داد و افزود: اکیپ‌های امدادی طی روزهای آتی در محورهای مهم استان حضور خواهند داشت.

اسماعیلی همچنین با اشاره به تردد میلیونی مسافران از محورهای مواصلاتی استان و نیاز آنها به اقلام اساسی تصریح کرد: تدابیر لازم برای میزبانی زائرین و مجاورین اندیشیده شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در ادامه گستردگی فعالیت‌ها و تنوع خدمات‌رسانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری در قبال شهروندان مسئولیت سنگینی بر عهده دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه رفاه مجاورین و زوار بارگاه کریمه اهل بیت (س) فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به تردد میلیون‌ها مسافر از محورهای مواصلاتی استان، قم را دارای کارکرد فرااستانی دانست و اضافه کرد: تامین نیازهای مسافرین نیازمند توجه دولت است.

اسماعیلی گفت: میزان مسافرپذیری و تردد از استان‌ها در جذب اعتبارات بسیار مهم است و صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی باید با انعکاس ملی این مطلب زمینه‌ساز جلب توجه مسئولان و توسعه بیش از پیش استان قم شوند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری