کد خبر: 3309

رئیس پلیس راهور استان قم:

رئیس پلیس راهور استان قم از ممنوعیت تردد و همچنین پارک کلیه وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی و فرعی مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در قم اعلام شد

به گزارش قم خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم‌‌الله حسینی اظهار کرد: از نیمه شب جمعه پارک وسایل نقلیه در خیابان ارم حدفاصل سه راه بازار تا تقاطع شهدا، خیابان شبستان، سه راه بازار، چهار راه بازار، مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع)، میدان شهید مطهری و خیابان حضرتی ممنوع بوده و در صورت پارک، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز جمعه تردد وسایل نقلیه در طول مسیر راهپیمایی روز قدس، معابر متصله به میدان شهید مطهری از جمله خیابان خاکفرج از پل شهید رجائی به میدان شهید مطهری و از تقاطع غفاری و سه راه خورشید به سمت میدان شهید مطهری، تقاطع عمار یاسر به سمت سه راه بازار، میدان جهاد به چهار بازار، تقاطع شهدا به سمت حرم مطهر، تقاطع حجتیه به سمت خیابان اراک، حجتیه به سمت میدان شهید مطهری و از حجتیه به سمت حرم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه از شهروندان خواست، با پلیس به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمتگزار این مراسم، همکاری و همراهی کنند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری