قم فردا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم دانشگاه صنعتی قم را آبروی صنعت استان دانست و گفت: استانداری از تمام دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه صنعتی حمایت خواهد کرد.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، هیئت رئیسه و سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قم صبح امروز با حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی و علی‌اکبر مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم دیدار کردند.


در این دیدار محمدصادق آخوندی گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه صنعتی قم ارائه کرد و گفت: با توجه به حضور دانشجویان خلاق و نخبه در این دانشگاه، سرمایه‌گذاری در دانشگاه صنعتی قم توسعه صنعت استان را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استراتژیک استان قم خاطرنشان کرد: به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی در اطراف و مجاورت قطب صنعت ایران و منطقه ویژه سلفچگان، دانشگاه صنعتی قم نیازمند توجه ویژه‌ای است.

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی قم راجع به زمین دانشگاه گفت: پیگیری‌های انجام شده برای اختصاص 42 هکتار زمین در شهرک IT به دانشگاه از سال 87 تاکنون نتیجه بخش نبوده و واگذاری این زمین از طرف مسکن و شهرسازی استان قم با مشکل مواجه شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: حل این مشکل نیازمند درایت و حمایت‌های مسئولین استان است، چرا که برای جذب بودجه عمرانی به منظور ساخت و ارتقای آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه باید وضعیت زمین آنها مشخص شود.

حجت‌الاسلام بنایی در ارتباط با این موضوع بیان کرد: با توجه به اهمیت دانشگاه صنعتی قم برای مسئولین استانی در جلسه‌ای با مسئولین مسکن و شهرسازی استان قم این موضوع پیگیری خواهد شد تا مساعدت‌های لازم برای پیشرفت هر چه بیشتر این دانشگاه صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه دانشگاه صنعتی قم را آبروی صنعت استان دانست و تصریح کرد: استانداری از تمام دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه صنعتی قم حمایت خواهد کرد و از هیچ‌گونه کمکی دریغ نمی‌کند.

وی در پایان گفت: همچنین به منظور رفاه بیشتر دانشجویان وسایل ورزشی از جمله تفنگ بادی و تیر و کمان از طرف استانداری به دانشگاه اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری