کد خبر: 15782

مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان قم:

مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان قم گفت: پاسگاه پردیسان قم در زمینی به مساحت 2254 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 580 متر مربع و در بازه زمانی کمتر از سه سال احداث و آماده بهره برداری است.

محمدحسین بابا احمدی در گفت‌و‌گو قم خبر، با اشاره به اینکه پاسگاه انتظامی پردیسان قم آماده بهره برداری است، اظهار داشت: این پاسگاه در زمینی به مساحت 2254متر مربع و زیر بنایی بالغ بر 580 متر و دیوار کشی و محوطه سازی در بازه زمانی کمتر از سه سال احداث و آماده بهره برداری شده است.

مدیرفنی و اجرایی راه وشهرسازی استان قم افزود: با توجه به ساخت و افتتاح هزاران واحد مسکن مهر و استقرار ده‌ها هزار نفر از سکنه در محلات نه گانه پردیسان قم ضرورت تامین امنیت و تسهیل مراجعات قضایی سکنه، احداث این پاسگاه را در سال 91 کلید زد.

بابااحمدی با بیان اینکه این پاسگاه با هزینه‌ای بالغ بر 5میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شده است، عنوان کرد: پس از نصب انشعابات این پاسگاه با هماهنگی نیروی انتظامی استان قم رسما افتتاح و آماده ارائه خدمات انتظامی می‌شود.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان روند اجرای این پروژه را مناسب دانست و گفت: با توجه به نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و هعمچنین افزایش دستمزد‌ها طی مدت اجرای پروژه این پاسگاه در موعد زمانی خوبی آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری