کد خبر: 15488

رییس ستاد اجرایی اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

رییس ستاد اجرایی اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه تا روز هشتم فروردین ماه بیش از 332 هزار نفر در مدارس استان قم اسکان یافته اند اظهارداشت: طرح نوروزی اسکان آموزش و پرورش قم تا15 فروردین ماه ادامه دارد.

حسن عبداللهی مهر در گفت و گو با قم خبر ، با اشاره به اینکه تا روز هشتم فروردین ماه بیش از 332 هزار نفر در مدارس استان قم اسکان یافته اند اظهارداشت: طرح نوروزی اسکان آموزش و پرورش قم تا15 فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس ستاد اجرایی اسکان آموزش وپرورش استان قم با بیان اینکه این تعداد نفر شامل خانواده های فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس قم اسکان داده شده اند، عنوان کرد:  42 هزار و 690 خانوار فرهنگی و 12هزار و198 نفر شامل یک هزار و 626 خانوار غیر فرهنگی تاکنون از امکانات اسکان آموزش و پرورش قم استفاده کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت اینکه این تعداد افراد در 343 مدرسه خدمات رفاهی دریافت کرده اند گفت: این تعداد مدرسه شامل بیش از سه هزار کلاس در استان قم است که برای اسکان فرهنگیان تجهیز شده است، همچنین 20 مدرسه در اطراف حرم مطهر نیز برای تسهیل در تردد زائران و مسافران فعال است که امکانات رفاهی و اسکان را ارایه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری