کد خبر: 15445

رئیس اورژانس قم:

رئیس اورژانس قم با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ تصادف در استان قم اتفاق افتاده است، گفت: بر اثر این تصادفات ۲۳ نفر مجروح شدند و متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

محمدجواد باقری در گفت‌و‌گو با قم خبر با اشاره به طرح نوروزی اورژانس قم اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح در استان قم تا کنون پنج نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه ۶۳ تصادف رانندگی از تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا امروز در قم اتفاق افتاده است، افزود: در اثر این حوادث ۱۸۷ نفر مجروح شدند که ۴۴ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان و مابقی برای معالجه به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ تصادف در استان قم اتفاق افتاده است، افزود: بر اثر این تصادفات 33 نفر مجروح و متاسفانه یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.
 
باقری با تشریح حوادثی که در ۲۴ ساعت گذشته در استان قم اتفاق افتاده است، عنوان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو پژو در کمربندی امام علی (ع) ۶ نفر مجروح شدند که وضعیت ۲ تن از مجروحان وخیم است.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه حادثه دیگری در اتوبان قم - تهران رخ داده است، گفت: بر اثر واژگونی پراید در این اتوبان ۷ نفر مجروح شدند و یک کودک دو ساله نیز درگذشت.
 
وی با اشاره به اینکه به دلیل وخامت حال مجروحان در این حادثه از بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای انتقال مجروحان استفاده شده است، عنوان کرد: برخورد یک خودرو پژو با پیکان در جاده تفرش نیز ۵ مجروح به جای گذاشت که آمبولانس‌های مرکز قوریت‌های استان قم به این منطقه اعزام و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری