کد خبر: 15388

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۲۰ ظرفیت پارک در پنج پارکینگ قم برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسین شعبان‌زاده گفت‌وگو با قم خبر، با اشاره به اینکه شهر قم از پر بازدید‌ترین شهر‌ها در ایام نوروز بوده است اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۷۲۰ ظرفیت پارک در پنج پارکینگ قم برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه امیدواریم مشکلی برای پارک خوردرو مسافران در قم نداشته باشیم افزود: پارکینگ‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به صورت انبوه پذیرای خودرو زائران هستند.

وی با اشاره به تجهیز مکان‌های پارک خودرو برای زائران اظهار داشت: با این اقدامات صورت گرفته حجم ترافیک شهر قم کاهش یافته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه تابلوهای اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف شهر قم نصب شده است افزود: دسترسی به اماکن مهم در شهر قم با استفاده از این تابلو‌ها آسان‌تر شده است.

وی با بیان اینکه کلانشهر‌ها شاهد حجم زیادی از مسافران نوروزی هستند گفت: مرکز کنترل هوشمند مدیریت ترافیک شهرداری قم نیز با تکیه بر امکانات خود بستر مناسبی را برای برطرف‌سازی مشکلاتی ترافیکی به وجود آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری