کد خبر: 14554

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

یکی از مراجع تقلید گفت: خداوند بندگانش را در یاری رساندن به نیازمندان آزمایش می‌کند و کمیته امداد امام خمینی واسطه‌ای برای یاری رساندن مردم به مسضعفین است.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: یکی از برنامه‌هایی که به برکت انقلاب اسلامی و به دستور امام خمینی (ره) در کشور اجرا شد دستگیری مستضعفین و نجات این افراد از فقر بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) می‌خواست مردم کشور در رفاه و آسایش زندگی کنند و حتی از نظر تامین آب و برق هم مشکلی نداشته باشند ولی مسائلی پیش آمد که این امر محقق نشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) قرار دادن مردم در بستر امنیت و آسایش و آرامش بود،‌ اظهار کرد: به همین دلیل کمیته امداد امام خمینی را برای یاری رساندن به محرومان ایجاد کرد.

علوی‌گرگانی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی خدمات فراوانی را از بدو انقلاب تاکنون انجام داده است، تصریح کرد: زحمات کمیته امداد امام خمینی در طول 35 سال گذشته شایسته و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مشکلات مالی که یکی از شعب کمیته امداد امام خمینی (ره) در یکی از شهرستان‌ها به آن دچار شده است، عنوان کرد: نباید اینگونه مشکلات رسانه‌ای شود چراکه نظر مردم نسبت به نهاد مقدس تغییر خواهد کرد.

این مدرس برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی یک نهاد مردمی است، گفت: این نهاد برای قرب الهی گام برمی‌دارد و خداوند بندگانش را در رسیدگی به نیازمندان امتحان می‌کند و کمیته امداد امام خمینی واسطه‌ای برای رساندن یاری به مردم مستضعف است.

علوی‌گرگانی با تاکید بر اینکه کمک به محرومان و مستضعفان تنها به عهده کمیته امداد امام خمینی نیست، خاطرنشان کرد: لازم است محرومان و مستضعفان واقعی شناسایی شوند و در این راستا تمام ادارات در کمک‌رسانی مالی به این افراد با کمیته امداد امام خمینی همراه شوند و یاری رساندن به مردم را تنها برعهده این نهاد نگذارند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931212000748#sthash.BAi8SwaF.dpuf

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری