کد خبر: 14451

با حضور جمعی از مسئولان سپاه استان قم انجام شد

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی گفت: میقات حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت در مسجد امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری نشست میقات حلقه‌های صالحین در قم

به گزارش قم خبر، حسین درخشان‌نیا امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، به جایگاه حلقه‌های صالحین در چارت سازمانی بسیج اشاره و اظهار کرد: گردهمایی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت شهید ابراهیمی به منظور ازریابی سطح کمی و کیفی حلقه‌های صالحین این حوزه مقاومت بسیج در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش‌های میقات صالحین سبب می‌شود تجربه‌های سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به یکدیگر انتقال داده شود و حلقه‌های تربیتی به خوبی نسبت به جایگاه پیشرفت حلقه خود آگاهی پیدا کنند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید ابراهیمی با تاکید بر اینکه حلقه‌های کیفی مختلف در این میقات حضور داشتند ابراز کرد: در این همایش محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین (ع) و حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) به همراه جمعی از معاون تربیت و آموزش ناحیه امام حسین (ع) حضور داشتند.

وی با اشاره به برخی از محتویات دینی تربیتی حلقه‌های معرفتی صالحین گفت: کیفی‌سازی باید در محوریت فعالیت حلقه‌های تربیتی قرار داده شوند تا اهداف طرح صالحین محقق شود.

درخشان‌نیا به سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی متمسکی یکی از اساتید برجسته حوزه در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت روحانیت در حلقه‌های تربیتی حوزه شهید ابراهیمی مورد توجه قرار گرفته است به همین علت تا کنون دستاوردهای تربیتی بسیاری در این حوزه داشته‌ایم.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری