کد خبر: 14312

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:

رئیس دفتر مقام معظمم رهبری در اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزان گفت: لازمه رسیدن به اهداف جامع بزرگ ایمانی مشعر تشکیل یک شبکه اجتماعی بزرگ بین هیئت های مذهبی سراسر کشور است که به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش قم خبر؛ حجت الاسلام علی نوری صبح امروز در مراسم همایش ملی هئیت های برگزیده کشور که در سالن غدیر مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(ع) در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد:

بحث جبهه سازی به منظور دانش افزایی بین مدیران هیئت های مذهبی سراسر کشور مطرح شده است و توان مند سازی هیئات مذهبی یکی از مهمترین اهداف بحث جبهه سازی در این عرصه است.

وی افزود: جامعه ایمانی مشعر به عنوان محفلی که هیئتهای کشور را گرد هم آورده است سازمان دهی شده است و هدف و جهت حرکت آن برای اجرایی تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای فرهنگ سازی دینی است.

رئیس دفتر مقام عظم رهبری در اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: در این جامعه بزرگ به دنبال تشکیل شبکه ای بین هیئت ها سراسر کشور برای ارتباط بین آنها و برقراری  سازمانی درون جامعه برای حرکت به سمت تکامل و شناخت بیشتر هیئت ها از همدیگر هستیم.

نوری افزود: لازمه رسیدن به اهداف تشکیل یک شبکه اجتماعی بزرگ بین هیئت های مذهبی سراسر کشور است که به زودی انجام خواهد شد.

وی با تاکید به تزریق فرهنگ غربی و از سایر ادیان به مکان های مذهبی تاکید کرد: گزارش هایی که از کشور های غربی که برنامه ریزی دارند روی ترویج عقاید خود به سایر ادیان یعنی در واقع جبهه سازی از گذشته از غرب آغاز شده و آنها شبکه های اجتماعی خودشان از مدت ها قبل ساخته و شکل داده اند.

کارشناس مسائل دینی خاطر نشان کرد: مدیران هیئت های مذهبی در داخل کشور هم باید توجه ویژه به بحث جبهه سازی و تشکیل شبکه اجتماعی داشته باشند، مسجد یکی از پایگاه های اصلی این کار است که باید به آن توجه شد.

 

وی افزود: مفهوم انقلاب اسلامی در مقاهیم و ساختار هئیت ها متفاوت است آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی زمانی دستیافتنی میشود که هیئت ها از تشکیلات انسجامی برخوردار باشند و این جز نیاز آنها است.

نوری گفت: ایجاد تشکیلات انسجامی که منظم عمل کند و همچنین ایجاد شبکه ارتباطی برای هر یک از اعضا برای ارتباط دائمی با یکدیگر و استفاده از تجارب دیگر هیئت ها ار برنامه های در دست انجام است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: جبهه سازی فقط به معنای درک فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های بعدی نیست بلکه ایجاد گروهی که مقابل فریب های فرهنگی دشمنان اسلام توطئه میکنند است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری