کد خبر: 14310

معاون شهردار قم عنوان کرد

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: با هدف ارتقای کیفی خدمات شهری در نوروز ‏‏94 آسیب‌شناسی گسترده‌ای نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته صورت گرفته است.‏

خبرگزاری فارس: آسیب‌شناسی گذشته با هدف ارتقای کیفی خدمات شهری در نوروز 94‏
به گزارش قم خبر ، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی شهرداری قم اظهار کرد: آسیب‌شناسی مجموعه خدمات شهری در سال‌های گذشته یکی از اولویت‌های ستاد در سال جاری بوده است.

وی افزود: آسیب‌شناسی نوروز 93 در دستور کار قرار گرفت تا نقاط ضعف و قوت را بشناسیم و نسبت به رفع کمبودها و آسیب‌ها اقدام لازم را انجام دهیم.

رویکرد مدیریت شهری قم در نوروز 94 شهری بدون حادثه است

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با بیان اینکه در مجموع در نوروز 94 شاهد خدمات بهتری نسبت به گذشته خواهیم بود گفت: در حوزه مباحث ایمنی، سازمان آتشنشانی شهرداری قم برنامه‌ریزی جامعی دارد تا در این ایام بتواند در سطح مناطق هشت‌گانه، مبادی ورودی شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، در قالب اکیپ‌های خودرویی و پیاده، خدمات خوبی را به زائران ارائه دهد.

وی ادامه داد: رویکرد مدیریت شهری قم در نوروز 94، شهری ایمن و بدون حادثه است که البته در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی به منظور رعایت اصول ایمنی از سوی شهروندان و زائران هستیم.

مقابله جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی در نوروز 94

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به مقابله جدی با پدیده‌های ناهنجار اجتماعی همچون سد معبر و تکدی‌گری در همه ایام سال به ویژه نوروز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه با محوریت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول و ستاد تخلفات شهری با اکیپ‌های 16 گانه صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تغییر عمده‌ای را در خدمات شهری نسبت به نوروز 93 خواهیم داشت گفت: ارائه تسهیلات رفاهی بیشتر به زائران مانند تجهیز بوستان‌ها برای اسکان موقت مسافران، ارتقای فرهنگ شهروندی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در ایام فاطمیه جزو تغییرات عمده‌ای هستند که در نوروز سال آینده شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری