یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین و ۶ هزار شهید استان قم با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

به گزارش قم خبر  به نقل از روابط عمومی سپاه قم, افشین گودرزی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین، اظهار کرد: این یادواره به مناسبت ارج نهادن به مقام والای سرداران شهید و 6 هزار شهید استان قم سه‌شنبه‌شب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه استان قم، با اشاره به مدعوین این برنامه، افزود: این برنامه با حضور علما، هم‌رزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار قم همراه با سخنرانی سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهدا در زندگی بشر، تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانیم امسال قریب به سی سال از شهادت شهید زین‌الدین می‌گذرد و این شهدا در تمام دوران نقش هدایتگری برای بشر داشته‌اند و از جمله وظایف ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها است.

گودرزی با اشاره به برنامه‌های این یادواره، عنوان کرد: شعرخوانی مجید تال از شعرا و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت (ع) سید مهدی میرداماد از دیگر برنامه‌های این مراسم است، البته این مراسم به‌صورت زنده از شبکه نور پخش می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری