نوری همدانی بر تقویت اقتصاد ملی، ارتقا صنایع دفاعی و تقویت بنیه نظامی تاکید کرد و گفت: لازم است اصول و ارکان انقلاب اسلامی برای نسل جوان تشریح شود خودباوری جامعه ارتقا یابد.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم ، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در جمع گروهی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ارکان و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه همه وظیفه داریم در راستای حفظ ارزش‌ها و اصول گام برداریم، افزود: دشمنان همواره در تلاش هستند تا مردم را نسبت به دین و مذهب بدبین کنند از همین رو انقلاب اسلامی را با تهمت‌های نابجا طرفدار اغنیا و یا ناقض حقوق زنان معرفی می‌کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه مردم مهم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه توجه به آموزه‌های الهی دین اسلام است و همه مسئولان نظام براین تلاش هستند که رضایت و خدمت مردم در اولویت کارها باشد.

وی با تاکید برلزوم آشنایی نسل جوان با آثار و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تمام زیر ساخت‌های ایران اعم از سیاسی اقتصادی و اجتماعی را تغییر داد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ناکارآمدی اقتصاد کاپیتالیسمی و سوسیالیستی اظهار کرد: اسلام بر توجه به رفاه عمومی مردم تاکید دارد چرا که امنیت، عدالت و فراوانی سه عامل مهم آرامش در جامعه است.

مرجع تقلید شیعیان بر تقویت اقتصاد ملی، ارتقا صنایع دفاعی و تقویت بنیه نظامی تاکید کرد و گفت: لازم است اصول و ارکان انقلاب اسلامی برای نسل جوان تشریح شود تا به خودباوری برسند, خودباوری انقلاب اسلامی به بیداری اسلامی در سطح جهان انجامید.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری