اعضای ستاد بزرگداشت شهید زین الدین با حضور در منزل این شهید با مادر شهید زین الدین دیدار کردند.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم ، اعضای ستاد بزرگداشت شهید زین الدین و 6000 هزار شهید استان قم شامگاه یکشنبه با حضور در منزل شهید زین الدین با خانواده این شهید دیدار کرده و با آرمان‌های این شهید والامقام  تجدید میثاق کردند.

در این دیدار سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید قم، محمدی نیا رئیس کل صدا و سیمای قم، سردار حسین کاجی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

سردار مهدوی‌نژاد در این مراسم  با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید زین الدین اظهار کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر انقلاب قدم بر داریم تا در صراط مستقیم باقی بمانیم.

سید جواد هاشمی رئیس بنیاد شهید و سردار کاجی هم در این مراسم به بیان خاطراتی از ایثار ورشادت‌های شهید زین الدین در 8 سال دفاع مقدس پرداختند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از طرف خانواده شهید زین الدین به خاطر زحمات سردار مهدوی‌نژاد در جهت برگزاری کنگره بزرگداشت شهید زین الدین اهدا شد.

کنگره بزرگداشت شهید زین الدین و 6000 هزار شهید استان قم همزمان با سالگرد این شهید روز سه شنبه  پس از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری