نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: پروژه‌هایی که در شهر قم در دست اجراست، پروژه‌هایی بسیار خوب، مفید و متناسب با مسائل فرهنگی و اجتماعی این شهر است.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن فیاضی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر ساوه از پروژه‌های عمرانی قم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در شهر قم در دست اجراست پروژه‌هایی بسیار خوب، مفید و متناسب با مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر قم است، اظهار کرد: از ویژگی‌های اجرای پروژ‌ه‌ها در قم اتمام عملیات اجرایی آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه است.

وی ادامه داد: در این سفر از پروژه‌های مختلف قم و کارهای شورای شهر و شهرداری در خصوص موضوعاتی همچون ماده 100، نحوه وصول عوارض شهرداری، جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی و همچنین احیای بافت فرسوده بازدید کرده و از تجربیات مدیریت شهری قم بهره‌مند شدیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساوه در بخش دیگری از این گفت‌وگو الحاق شهرستان ساوه به استان قم را یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم و مسئولان این شهر ذکر کرد و گفت: به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، جغرافیایی و همچنین تعاملات فرهنگی و اجتماعی این دو شهر و اثرات زیادی که در کاهش هزینه‌ها برای دولت دارد، این طرح باید به اجرا برسد. 

فیاضی خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکت که خواست جدی مسئولان و مردم ساوه است، به زودی محقق شده تا هر چه سریعتر موجب رشد و توسعه شهر ساوه شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری