کد خبر: 9022

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با تاکید بر لزوم شناسایی افراد آسیب‌پذیر در عرصه اقتصادی، گفت: تاکنون یک هزار و 576 نفر با همکاری 24 دستگاه شناسایی شده است، اما چندین دستگاه در این رابطه همکاری نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس: شناسایی 1576 آسیب‌پذیر اقتصادی در قم
به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، نصرالله بازوند در جلسه بررسی وضعیت هدفمندی یارانه‌ها‌ که شنبه شب در تالار امام رضا(ع) فرمانداری خاین استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم حمایت از افرادی که از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند، اظهار کرد: طبق مصوبه‌های جلسه گذشته هدفمندی یارانه‌ها اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید افرادی که 600 تا 900 هزار تومن حقوق دریافت می‌کنند را شناسایی کند.

وی با بیان اینکه مکاتبه‌های مورد نیاز با 184 دستگاه انجام شده است، مطرح کرد: تاکنون 160دستگاه همکاری نکرده اما یک هزار و 576 نفر از افراد مورد نظر با همکاری 24 دستگاه شناسایی شده‌اند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه افراد آسیب‌پذیر جامعه اسلامی مورد حمایت دولت تدبیر و امید قرار خواهند گرفت، افزود: اقدامات مطلوبی در زمینه حمایت از افراد مذکور انجام شده است اما برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی نیازمند فعالیت‌های بیشتری هستیم.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در استان قم و تاکید بر همکاری مسئولان دستگاه‌های مختلف استان برای ایجاد فرصت‌های شغلی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرصت‌های شغلی متنوعی در استان قم ایجاد کنیم، آن‌گاه از ظرفیت‌های انسانی این استان در راستای ایجاد تحول اقتصادی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری