کد خبر: 9021

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم از وجود 534 دستگاه تاکسی فرسوده در استان قم خبر داد و گفت: سهمیه استان قم 990 دستگاه تاکسی است که اگر افراد متقاضی بیشتر شوند، این آمار به یک هزار و 500 دستگاه افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: وجود 534 تاکسی فرسوده در استان قم
به گزارش قم خبر به نقل از فارس ، علیرضا جواهر در جلسه بررسی وضعیت هدفمندی یارانه‌ها که شنبه شب در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه تاکسی‌های فرسوده به سبب وجود معضلات مختلف نباید در سطح شهر فعالیت داشته باشند، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای برطرف‌سازی این مشکل اقدامات مطلوبی را در نظر گرفته است.

وی از وجود 534 دستگاه تاکسی فرسوده در استان قم خبر داد و گفت: سهمیه استان قم 990 دستگاه تاکسی است که اگر افراد متقاضی بیشتر شوند این آمار به یک هزار و 500 دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه 350 پرونده در بانک صادرات برای اعطای تسهیلات به رانندگان متقاضی تشکیل شده است، تصریح کرد: تاکنون به چهار نفر از این افراد تسهیلات پرداخت شده است که این آمار مطلوب نیست و پرداخت تسهیلات باید با سرعت بیشتری انجام شود تا از سهمیه در نظر گرفته شده، استفاده شود.

وی با بیان اینکه مشکلات حمل و نقل در استان قم در شورای این استان مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: سهمیه تاکسی جایگزین برای استان قم 117 دستگاه در نظر گرفته شده که امیدواریم این تاکسی‌ها در مسیر شهرهای اطراف استان قم مورد استفاده قرار گیرند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری