مدیر کل ورزش و جوانان قم از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قم خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در قم اجرا می‌شود.

به گزارش قم خبر به نقل از تسنیم , حسن عابدی در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی که صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم و کارکنان دستگاه‌های دولتی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قم است و ورزش باید در برنامه روزانه مردم نقشی پر رنگ ایفا کند.

وی گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در قم اجرا می‌شود و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نیز بخشی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی است که لازم است به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم افزود: برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در بخش همگانی در قالب همایش‌های کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دو همگانی و نیز جشنواره‌های بومی و محلی پیش‌بینی شده است و در این هفته به اجرا در می‌آید.

عابدی بیان کرد: همایش ورزش صبحگاهی بانوان کارمند امروز در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود و جشنواره ورزشی بانوان روستایی بخش کهک نیز روز اول آبان در سالن شهدای کهک به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز دوم آبان ماه در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) با حضور اقشار مختلف مردم قم برگزار می‌شود و علاوه بر این مراسم، همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای تابعه نظیر کهک در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان قم با اداره کل آموزش و پرورش جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در مدارس تصریح کرد: برگزاری مسابقات کارکنان ادارات کل زندان‌های سراسر کشور در دو رشته والیبال و تنیس روی میز و نیز جشنواره ورزش‌های بومی و روستایی بخش خلجستان از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در قم است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری