معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: به طور متوسط کارکنان صنعت آب و فاضلاب مشارکت 13 درصدی در نظام پیشنهادها دارند.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، رضا گیاهی در نخستین جشنواره نظام پیشنهادها در صنعت آب و فاضلاب کشور که در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به لزوم اجرای نظام پیشنهادها، اشاعه فرهنگ مشارکتی و همکاری جمعی، بهبود تصمیم‌گیری در مدیریت، بهبود فرآیندها و خدمات، تقویت تعهد سازمانی، بهبود رفتار سازمانی، ارج نهادن به توانایی کارکنان، همسو کردن افراد با سازمان و... را از جمله اهداف استقرار این نظام در سازمان‌ها برشمرد.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به سرانه پیشنهاد در برخی از کشورهای دنیا گفت: این شاخص در کشور و وزارت نیرو وضعیت چندان مناسبی ندارد و امیدواریم در سال جاری به میانگین 1.5 پیشنهاد برسیم.

وی با بیان اینکه در سال 90 در 40 شرکت نظام پیشنهادها استقرار یافته بود، تصریح کرد: این تعداد در سال گذشته به 55 شرکت رسید و تا پایان امسال باید در 11 شرکت باقی‌مانده این نظام اجرایی شود.

گیاهی در ادامه با اشاره به برخی از آمارهای به دست آمده از شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در خصوص نظام پیشنهادها گفت: حدود 25 درصد کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در سال 92 نظرات خود را به مشارکت گذاشتند که این میزان در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری تنها 10 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه 58 میلیون تومان پاداش در صنعت آبفا به پیشنهادهای مصوب پرداخت شده است، گفت:‌ این در حالی است که میزان صرفه‌جویی از محل این پیشنهادها بیش از 17 میلیارد تومان بوده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری