استاندار قم در دیدار فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌ها به شدت پای کار است.

به گزارش قم خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی به همراه رئیس عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و معاون اجتماعی این فرماندهی با حضور در دفتر استاندار قم با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه قدرت و اقتدار پلیس قم در بازدیدهایی که از نیرو صورت می‌گیرد مشخص است، افزود: فرماندهی انتظامی استان قم جزء دستگاه‌هایی است که به شدت پای کار است.

صالحی‌منش با بیان اینکه پلیس قم در تمام زمینه‌ها به‌خصوص راهور، اجتماعی، پیشگیری از جرم و مقابله با مجرمان فعالانه خدمت می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در حل بداخلاقی‌ها با خوشرفتاری برخورد کرده و مشکلات و سختی‌ها را برطرف می‌کند.

وی با تاکید بر حضور بیش از پیش کارشناسان فرماندهی انتظامی استان در مدارس و مساجد و ارائه هشدارها و آگاهی‌های لازم در پیشگیری از آسیب‌ها خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی فراگیر و طرح این موضوع از طریق صدا و سیما و تهیه برنامه‌های مختلف تلویزیونی و همچنین سخنرانی پلیس در مدارس و مساجد تاثیر به‌سزایی در کاهش آسیب‌ها خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به خطرات مواد مخدر صنعتی گفت: نیروی انتظامی باید در این خصوص مسئولان را توجیه کرده و آسیب‌ها نیز آنالیز شود.

صالحی‌منش ضمن تاکید بر برگزاری شورای اداری استان در هفته ناجا با موضوع نیروی انتظامی، از پاکسازی هسته مرکزی شهر از لوث مخلان نظم و امنیت تقدیر کرد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری