شهردار قم از بهره‌برداری از چندین پروژه فضای سبز در سطح قم در مهر ماه خبر داد.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در بیستمین جلسه بررسی پروژه‌های شهری شهرداری قم که با حضور معاونین و مدیران شهرداری قم برگزار شد با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که در این جلسه مطرح می‌شود موضوع اولویت‌بندی پروژه‌های شهری است که بر اساس شرایط اجرای پروژه‌ها، مکان اجرا و همچنین اهمیت پروژه طبق کارکرد مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: هنگامی که پروژه‌ای در این جلسه به عنوان اولویت مشخص می‌شود باید تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرداری دست به دست هم‌ بدهند تا مشکلات و موانع پیش روی عملیات اجرایی آن را بر طرف کرده و پروژه را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانند.

شهردار قم مهر ماه را ماه بهره‌برداری از پروژه‌های فضای سبز در قم دانست و ابراز کرد: با عنایت به تاکید دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تخریب باغ‌ها در قم، یکی از پروژه‌هایی که در این ماه به بهره‌برداری می‌رسد افتتاح بوستان خانوادگی شهدای اصناف است.

دلبری ادامه داد: این پروژه به منظور جلوگیری از تخریب باغی در بلوار 15 خرداد شکل گرفت که آماده بهره‌برداری است و امیدواریم با حضور دکتر لاریجانی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به روز آتش نشان در هفتم مهرماه بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید و جذب نیروهای متخصص مورد نیاز بتوانیم ضریب ایمنی را در شهر قم تا حد زیادی افزایش دهیم.

شهردار قم همچنین بر تسریع در اجرای عملیات اجرایی پل‌های جمهوری و تقاطع 15 خرداد و عمار یاسر تاکید کرد و گفت: مسیر اصلی پروژه پل‌های جمهوری طبق برنامه باید در آبان ‌ماه افتتاح شود و عرشه پل 15 خرداد نیز در آذر ماه باید به اجرا برسد.

دلبری با اشاره به اینکه شهر قم به واسطه حضور حضرت معصومه (س) به ام القرای جهان اسلام تبدیل شده است، ابراز کرد: یکی از کارهایی که در قم باید انجام شود ساماندهی ورودی جعفریه که حضرت معصومه (س) از آن وارد قم شده‌اند است که باید با بهترین طرح چه از نظر معماری ایرانی اسلامی و چه از نظر مصالح انجام شود تا ام القرای جهان بودن قم را برای کسانی که از این مسیر و همچنین مسیر تهران وارد قم می‌شوند تداعی کند.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری