مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای مانور امداد و نجات غواصی در دریاچه بوستان جوان در آستانه فرا‌ رسیدن روز آتش‌نشان خبر داد.

به گزارش قم خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری در حاشیه برگزاری این مانور اظهار کرد: در راستای برنامه‌هایی که به مناسبت روز آتش‌نشان در این هفته برگزار کردیم همکاران غواص ما با استفاده از سیستم‌ها و لباس‌های غواصی خریداری شده نسبت به اجرای مانور غواصی اقدام کردند.

 

وی بیان کرد: پیش از این دو دستگاه ست غواصی مستهلک داشتیم که به لطف خدا و دستور شهردار و پیگیری‌های مالی، سه دستگاه ست غواصی با اعتبار یک میلیارد ریال با وجود مشکلات فراوان با توجه به تحریم‌ها خریداری شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: نیروهای ما در بحث امداد و نجات در بخش غواصی آموزش‌های تخصصی و معتبر را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به اینکه در اطراف شهر قم سدها و برکه‌هایی وجود دارد و همچنین وجود دریاچه جوان که در سال‌های گذشته و امسال شاهد غرق‌شدگی در آن بوده‌ایم و بعضا نیاز می‌شود که از این دستگاه‌ها استفاده شود و با اضافه شدن این ست‌های نجات در آینده مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی یادآور شد:‌ ست‌های غواصی که اخیرا خریداری شده ساخت ایتالیا و جزو پیشرفته‌ترن لباس‌های غواصی در سطح جهان است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری