کد خبر: 7513

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو قم:

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو قم گفت: جشن تجلیل از ورزشکاران سادات برای نخستین بار به پیشنهاد هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو در قم برگزار می شود.

محمد خان احمدی در گفت و گو با خبرنگار قم خبر اظهار کرد: ه مناسبت عید سعید غدیر خم ، پیشنهاد برگزاری جشن تجلیل از ورزشکاران سادات در قم را به اداره کل ورزش و جوانان قم داده ایم و این مراسم قرار است برای نخستین بار در قم برگزار شود.

وی گفت: این جشن مختص ورزشکاران همه رشته های ورزشی است و روز 20 مهرماه مصادف با شب عید سعید غدیر در خانه کونگ فوی استان قم واقع در شهرک پردیسان قم برگزار می شود.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو قم افزود: برای شناسایی ورزشکاران سادات هر رشته ورزشی ، نامه نگاری با تمام هیئت های ورزشی قم در دست اقدام است و از میان ورزشکاران سادات حاضر در مراسم ، به 50 نفر جوایزی تعلق می گیرد.

خان احمدی بیان کرد: این جشن در جهت گرامیداشت مقام ائمه اطهار به ویژه امیر مومنان حضرت علی (ع) برگزار می شود و در بالا بردن روحیه معنوی ورزشکاران سادات ما ، نقش موثری ایفا می کند و می تواند پایه گذار حرکت های فرهنگی بیشتر در هیئت های ورزشی باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وضعیت فعالیت خانه کونگ فوی استان قم عنوان کرد: خانه کونگ فو در حال حاضر به صورت دو شیفته صبح و عصر فعال است که نیمی از زمان استفاده از خانه کونگ فو به بانوان رزمی کار اختصاص داده شده است.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو قم تصریح کرد: با توجه به وسعت خانه کونگ فو و نیز تامین هزینه های هیئت کونگ فو ، بخشی از فضای این سالن در اختیار رشته های ژیمناستیک ، کاراته و بدنسازی و پرورش اندام قرار گرفته است به ویژه این که کونگ فوکاران نیز می توانند از امکانات بدنسازی در این سالن استفاده کنند و از مراجعه به باشگاه هایی خارج از فضای خانه کونگ فو بی نیاز شوند.

خان احمدی درباره حضور ورزشکاران قم در مسابقات قرآنی فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو خاطرنشان کرد: خوشبختانه کونگ فو کاران قمی در عرصه فرهنگی نیز در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی کشور نیز همین موضوع را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری