کد خبر: 6985

معاون اداره ورزش و جوانان قم:

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه4 ورزشکار، مربی و داور قمی در بازی‌های آسیایی حضور دارند گفت: برای اعزام محسن ربانی به بازی‌های آسیایی در حال رایزنی با فدراسیون دو و میدانی هستیم.

سید مهدی غیاثی در گفت‌و‌گو با قم خبر اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی از حدود یک سال و نیم قبل کمیته‌ای تشکیل دادیم که در آن کمیته، حمایت از 11 ورزشکار ما که دارای شانس حضور در بازی‌های آسیایی بودند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: انتظار حضور 5 ورزشکار در بازی‌های آسیایی را داشتیم که البته مرتضی خدا بنده لو ملی پوش ووشو در دور پایانی انتخابی تیم ملی مغلوب شد و نتوانست در ترکیب تیم اعزامی قرار بگیرد و برای محمد مردی بوکسور جوان و آینده دار ما هم در انتخابی تیم ملی بوکس اتفاق مشابهی رخ داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: در حال حاضر امیر مهدی‌زاده در کاراته و هادی علیزاده پورنیا در کشای فرنگی نمایندگان ورزشکاران قم در بازی‌های آسیایی اینچئون هستند که هر دو ورزشکار از بخت بالایی برای کسب مدال از بازی‌های آسیایی برخوردارند غیاثی افزود: محمد حسن حسین‌زاده داور قمی بدمینتون نیز به عنوان تنها داور غرب آسیا در این مسابقات حاضر است و مهدی جعفری مربی کاراته نیز از جامعه مربیان ورزشی قم به بازی‌های آسیایی می‌رود.

غیاثی بیان کرد: در مورد وضعیت محمد محسن ربانی در پرش با نیزه و میلاد دریساوی در پرش سه گام هم هنوز ناامید نیستیم به ویژه ربانی همچنان برای اعزام شانس دارد و در حال رایزنی با فدراسیون دو و میدانی هستیم زیرا این فدراسیون 25 نفر سهمیه داشته که اسامی 20 نفر را اعلام کرده و هنوز می‌تواند 5 نفر دیگر را هم معرفی کند.

وی تصریح کرد: حضور همین تعداد ورزشکار، داور و مربی قمی در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی قاره کهن، به خودی خود مایه مباهات ورزش قم است زیرا بسیاری از استان‌های کشور در بازی‌های آسیایی حتی یک نماینده هم ندارند به ویژه اینکه قم، استان کوچکی است و حضور 4 نماینده در بازی‌های آسیایی از استانی با این جمعیت و وسعت، کار کوچکی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری