معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید یک‌ میلیون جلد دفترچه در استان قم تهیه شده که به تدریج وارد بازار می‌شود.

به گزارش قم خبر ، امیر محمدی‌چهر در گفت‌و گو با فارس در قم، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امسال برخلاف سال‌های پیشین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان قم برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به ثبات نسبی بازار گفت: اکنون بازار در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و بهتر است دخالتی در این زمینه صورت نگیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به توزیع نوشت افزارها با قیمت مناسب در شهر گفت: در زمینه فروش و عرضه وسایل مورد نیاز سال تحصیلی دانش آموزان نظارت جدی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس توافق انجام شده با اتحادیه، دفترچه‌های توزیعی در استان قم با نقش و نگارهای اسلامی و سازگار با فرهنگ دینی خواهد بود و در صورتی که دفترچه‌ای با نقش و نگار خارجی در فروشگاهی دیده شود از توزیع آن جلوگیری به عمل آمده و با خاطیان به‌شدت برخورد خواهد شد.

محمدی‌چهر با اشاره به نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر قیمت دفترچه‌ها و دیگر نوشت‌افزارها گفت: این سازمان به‌صورت جدی بر قیمت و محتوای شکلی نوشت‌افزارها نظارت خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش از تهیه یک‌ میلیون جلد دفترچه خبر داد و گفت: این دفترچه‌ها به‌تدریج وارد بازار و توزیع می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری