کد خبر: 2512

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی بوسنی و هرزگوین عنوان کرده دو مدیر ایرانی با وی تماس گرفته‌اند، گفت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم و آقای سافت سوسیچ بهتر است نام مدیرانی که با وی تماس گرفته‌اند را اعلام کند.

به گزارش قم خبر به نقل از مهر، مهدی محمد نبی، در خصوص استفاده از بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال در تیم های لیگ برتری خاطرنشان کرد: به نظر من این باعث می شود روند خوبی داشته باشیم. در سال گذشته سازمان لیگ مقرراتی را در رده سنی بزرگسال وضع کرده بود اما با قانون جدید به بازیکنان امید و جوان نیز فرصت داده می شود تا خود را در عرصه لیگ نشان بدهند البته سرمربیان نیز باید فرصتی برای استفاده از این بازیکنان را داشته باشند تا بهترین گزینه ها را در ترکیب خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه استفاده از نفرات جوان به تیم ملی نیز کمک خواهد کرد، یادآور شد: وقتی بازیکنی از ایران به فوتبال اروپا می رود اولین چیزی که از وی می پرسند این است که در کدام رده‌های سنی بازی کرده و حضور خود را در لیگ از چه زمانی آغاز کرده بنابراین حضور جوانان، هم به تیم ملی و هم به باشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین مذاکره با کارلوس کی‌روش گفت: گزینه اول فدراسیون فوتبال کی‌روش است. وی روز ۱۵ ژوییه (۲۴ تیر) به تهران می آید و در روز ۱۶ ژویهه نیز مذاکراتمان را ادامه می دهیم. آخرین صحبتی که آقای کفاشیان با کی‌روش انجام داد بسیار مثبت بود و امیدواریم توافقات روی کاغذ بیاید.

نبی درباره مخالفت مربیان داخلی با کارلوس کی‌روش گفت: نظرات آنها قابل احترام است ولی من فکر می کنم اگر این مربیان از نزدیک با کی‌روش صحبت کنند در تصمیم خود تجدید نظر خواهند کرد ضمن اینکه کی‌روش تاکید بر آن دارد در کادر فنی تیم ملی از مربیان ایرانی استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که سوسیچ مربی تیم ملی بوسنی امروز رسما از تماس دو مدیر فدراسیون ایران با وی خبر داده بود تاکید کرد: من تماس مدیران فدراسیون فوتبال با آقای سوسیچ را تکذیب می کنم و هیچ مدیری از فدراسیون ایران با وی تماس نگرفته است. آقای سوسیچ بهتر است اعلام کند که چه کسانی با وی تماس گرفته اند تا مشخص شود که از فدراسیون فوتبال ایرا ن با وی تماس گرفته اند یا این کار توسط افراد دیگری انجام گرفته است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری