کد خبر: 15724

مدیرکل بهزیستی استان قم:

مدیرکل بهزیستی قم گفت: ۴ هزار و ۵۶۵ نفر که زیر پوشش بهزیستی بودند در روزهای پایانی سال گذشته عیدی خود را دریافت کردند.

رضا سلیقه در گفت و گو با خبرنگار قم خبر با اشاره به پرداخت هزینه درمانی مبلغ ۲ میلیارد ریال هزینه درمانی به مددجویان تا پایان فروردین ماه گفت: ۴ هزار و ۵۶۵ نفر که زیر پوشش بهزیستی بودند در روزهای پایانی سال گذشته عیدی خود را دریافت کردند.

 مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده بهزیستی برای مددجویان بیان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه درمان مددجویان است که این هزینه تا پایان فروردین ماه سال جاری به حساب آنان واریز می‌شود.

 وی با تاکید براینکه بخش اعظم پرداخت ها پیش از سال جدید پرداخت شده و تنها بخش محدودی از پرداخت‌ها باقی مانده است، افزود: این تعداد افراد نیز تا پایان فروردین ماه به حساب آنان واریز خواهد شد.

 سلیقه با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۳ تا بهمن ماه برای تهیه برخی اقلام و کالاهای مورد نیاز مددجویان مانند کفش طبی، عصا، پای مصنوعی و واکر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: تا پایان بهمن ماه سال ۹۳ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید سمعک هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه میزان 27 میلیون نیز بابت هر عمل کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا در استان هزینه می شود، عنوان کرد: برای عمل کاشت حلزون کسی در نوبت انتظار نیست، در سال ۹۳ به همت بهزیستی قم برای ۱۷ نفر عمل کاشت حلزون انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۰ ویلچر ویژه بزرگسالان و ۷۰ ویلچر ویژه کودکان و نوجوانان از سوی بهزیستی برای مددجویان خریداری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری