کد خبر: 14334

معاون طرح و توسعه شرکت آبفار قم:

معاون آبفار قم با بیان اینکه کل اعتبارات پروژه آب‌رسانی سلفچگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار باقی مانده این پروژه به مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون تومان تا اوایل سال 95 این پروژه تکمیل می‌شود.

سعید ابوالقاسمی راد در گفت‌و‌گو با قم خبر، با اشاره به اجرای طرح آب‌رسانی به بخش سلفچگان قم اظهارداشت: با انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم، تصمیم گرفته شد تا مشکل کم آبی روستاهای بخش سلفچگان در قالب سه فاز رفع شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه فاز اول و دوم طرح آب‌رسانی به روستاهای بخش سلفچگان از سال 86 آغاز و تا پایان سال 92 خاتمه یافت، افزود: فاز سوم این پروژه از تیر سال 93 کلید زده شده است.

وی با اشاره به اینکه کل خط انتقال فاز سوم این طرح 22 کلیومتر است، عنوان کرد: 9 کیلومتر فاز سوم در زوم یک اجرا شده و عملیات 13 کیلومتر باقی مانده نیز در سال آینده آغاز می‌شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خاطرنشان کرد: در فاز سوم این پروژه مخزن ذخیره با حجم بیش از دو هزار و صد مترمکعب در نظر گرفته شده است و همچنین در این فاز دو مخزن فشارشکن نیز دیده شده است.

وی با تاکید براینکه استفاده از تجهیزات بهترین برندهای تولید داخل از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است، اظهارداشت: با اتمام این فاز مشکل کم آبی روستاهای جنداب، اسلام‌آباد، قاضی بالا، قاضی پایین، عنایت بیک، یکه باغ، تاج خاتون، الله قلی و محمدبیک رفع م‌شود.

ابوالقاسمی راد خاطرنشان کرد: کل اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم پیش‌بینی شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه تاکنون در زون یک از این فاز بیش از چهارمیلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار باقی مانده این پروژه به مبلغ پنج میلیارد و 700 میلیون تومان تا اوایل سال 95 این پروژه تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری