کد خبر: 13586

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور گفت: در حال حاضر با برپایی نماز جمعه در ۸۰۰ شهر کشور زمینه تقویت بینش دینی و سیاسی عموم مردم در سراسر کشور بخوبی فراهم شده است.

به گزارش قم خبر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود سیاح در سفر به استان قزوین جمعه شب در دیدار با با آیت الله اسلامی امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان تاکستان گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ تریبون نماز جمعه در سراسر کشور گری مردم دارد.


وی افزود: خوشبختانه فعالان ستاد های نماز جمعه نقش موثری در برگزاری باشکوه این آئین های دینی و سیاسی دارند و جا دارد برای تامین رفاه نمازگزاران فعالیت بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام سیاح تصریح کرد: اعضای ستادهای نماز جمعه در هر شهر و استانی از میان فرهیختگان و معتمدین وصنوف مختلف جامعه انتخاب شده اند و به صورت افتخاری همکاری می کنند و به عنوان بازوان توانمند امام جمعه وظایف خود را در هر هفته به نحو مطلوبی انجام می دهند.

مدیر ستادهای نماز جمعه کشور بیان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه لازم است بتوانند برنامه های خود را با نظم و قانونمندی انجام دهند و از آنجا که این نهادبا هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فعالیت می کنند لذا کارهای آنها باید بسیار شفاف و آشکار باشد و مسئولان ستاد نماز جمعه باید برنامه های خود را در طول سال به نشریه الکترونیکی اقامه در تهران نیز ارسال کنند.

حجت الاسلام سیاح از آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان نیز به خاطر توجه به مسایل نماز جمعه و اعضای ستاد قدردانی کرد.

سپس آیت الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان ضمن قدردانی از حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باردیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و بدخواهان نظام دادند.

آیت الله اسلامی تصریح کرد: اعضای ستاد نماز جمعه این شهر افرادی معتمد و متدین هستند که در این ستاد فعالیت می کنند و هدمات ارزشمندی در منطقه انجام داده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به ساخت مصلی در این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مکان فعلی نماز جمعه دراین شهر برای اقامه نماز مطلوب نیست که امیدواریم باحمایت مسئولان و استاندار پر تلاش بتوانیم مصلی نماز جمعه این شهر را تکمیل کنیم و در اخیتار مردم قرار دهیم.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: بخشی از مصلی تیز برای ساخت مجتمع فرهنگی و خدماتی در این شهر پیش بینی شده بخشی که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در حال احداث است که تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری