کد خبر: 13004

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر ادعای باشگاه راه‌آهن مبنی بر پرداخت بیش از ۳۰ درصد از قرارداد علیپور ثابت شود این بازیکن ۶ ماه محروم خواهد شد.

به گزارش قم خبر به نقل از فارس، حسین عبداللهی در خصوص اینکه باشگاه راه‌آهن مدعی شده بیش از ۳۰درصد از قرارداد علی علیپور را پرداخت کرده و او نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند، اظهار داشت: هر باشگاهی که در مورد موضوعی مدعی می‌شود باید مدارک خود را ارائه دهد. باشگاه راه‌آهن هم اگر در مورد این موضوع ادعایی دارد باید چنین کاری را انجام بدهد اگر بحث جریمه و یا پرداخت پول به بازیکن مطرح شده باید مستندات قوی انجام شود که اگر این ادعا ثابت شود بازیکن شش ماه محروم و جریمه خواهد شد.

وی در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن در خصوص حق رشد پیام صادقیان مبلغ ۱۲۰ میلیون از باشگاه پرسپولیس تقاضا کرده، یادآور شد: هنوز جلوی بازی پیام صادقیان گرفته نشده. در آئین‌نامه این موضوع حق رشد وجود دارد و اگر پیام صادقیان دو سال پیش به پرسپولیس هم پیوسته اما این پول باید پرداخته شود زیرا صاحب حق یعنی باشگاه ذوب‌آهن از این موضوع صرف نظر نکرده است.

دبیر کمیته انضباطی در مورد اینکه چه زمانی این حکم اجرایی خواهد شد،‌ گفت: از زمانی که این حکم ابلاغ شده سه ماه باشگاه فرصت دارد تا در مورد این مسئله اقدام کند البته این در صورتی است که درخواست تجدیدنظر نداده باشد که در آن صورت موضوع به کمیته استیناف بر می‌گردد. به علت اینکه من مسئول این پرونده بودم فکر می‌کنم ابلاغ این حکم سه ماه پیش انجام شد و اگر باشگاه ذوب‌آهن درخواست اجرای حکم را بدهد باشگاه پرسپولیس به کسر امتیاز یا توقف در مسابقات جریمه خواهد شد.

عبداللهی در مورد شکایت بازیکنان در خصوص طلب آنها از باشگاه‌ها تصریح کرد: متأسفانه وقتی کمیته انضباطی حکمی می‌دهد باشگاه‌ها آن را اجرا نمی‌کنند. در آئین‌نامه جدید اگر چنین حکمی داده شود و در خصوص طلب بازیکن باشگاه محکوم به پرداخت مبلغی شود و آن را اجرا نکند از باشگاه کسر امتیاز خواهد شد. اگر بازیکن بدهکار باشد او را از حضور در بازی‌ها محروم خواهیم کرد اما وقتی باشگاه‌ها محکوم باشند کسر امتیاز خواهد شد که این موضوع برای همه باشگاه‌ها اجرا می‌شود و تفاوتی بین باشگاه وجود ندار

 

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری