کد خبر: 13003

مدیر سازمان تاکسیرانی قم؛

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تا کنون یکهزار متقاضی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در قم درخواست داده‌اند که تمام این تعداد در صورت اختصاص سهمیه تا پایان سال آینده در قم نوسازی می‌شود.

مرتضی عزتی در گفت‌و‌گو با قم خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر روند نوسازی تاکسی‌ها به تاخیر افتاده است در سال جاری تصمیم قطعی برای نوسازی و بهسازی تاکسی‌های تاکسیرانی استان قم گرفته شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه تا پایان آذرماه ۹۳ مهلت پنج ماهه‌ای برای ثبت نام صاحبان تاکسی‌های فرسوده برای تعویض تاکسی در این استان داده شد؛ افزود: در این زمان یکهزار نفر از صاحبان خودروهای فرسوده ثبت نام کرده‌اند که در صورت اختصاص سهمیه تا پایان سال ۹۴ تاکسی‌های تمام این تعداد نوسازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی می‌شوند که از این تعداد تا کنون شصت دستگاه نوسازی شده و صاحبان آن‌ها تاکسی خود را دریافت کرده‌اند.

عزتی با اشاره به اینکه این روند تا ابتدای اردیبهشت ۹۴ ادامه دارد افزود: از ابتدای اردیبهشت۹۴ که در صورت باز شدن سایت ثبت نام مجدد برای دریافت خودرو جدید و تحویل خودروی فرسوده آغاز می‌شود.

مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تاکید کرد: ۱۱۷ دستگاه تاکسی جدید به خط تاکسی‌های استان افزوده می‌شود که تعدادی از این تاکسی‌ها در بخش روستایی، تعداد برای خط تاکسی‌های بیسیم شبکه ۱۸۲۸ و ۱۸۳۸و تعدادی به عنوان تاکسی زائر اختصاص داده می‌شود.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری