کد خبر: 12689

تهیه کنند سریال پرده‌نشین:

تهیه کننده سریال پرده‌نشین با اشاره به اینکه به هیچ وجه قصد تطهیر آقازاده‌هارا در فیلمنامه نداشتیم، گفت:حاج آقا شهیدی در پرده‌نشین کارهای پسرش محمدحسین را تایید نمی کرد.

محمود رضوی در گفتگو با قم خبر، با بیان اینکه تعداد دقایق حضور شخصیت‌ها ملاک اهمیت آن‌ها در قصه نیست،گفت: شخصیت بابک حمیدیان تنها در 5 قسمت سریال حضور داشت اما تاثیر فراوانی در روند قصه گذاشت.

تهیه‌کننده سریال پرده‌نشین با بیان اینکه در انتخاب فیلم‌ها محتوای قصه، بیش از سایر عوامل اهمیت دارد،گفت: بیش از آنکه اشخاص و کارگردانانی که با آن‌ها کار می‌کنم برایم مهم باشند، به مضمون و محتوای فیلم توجه می کنم هرچندکه با کارگردانان هم‌فکر راحت‌تر کار می‌کنم.

رضوی تصریح کرد: از برخی منبر‌ها و روضه‌های سریال در شبکه‌های اجتماعی استقبال فراوانی شد و حتی برخی خانواده‌هایی که  ظاهر مذهبی نداشتند تحت تاثیر فضای فیلم قرار گرفته بودند.

تهیه کننده پرده‌نشین بااشاره به اینکه شخصیت حاج آقا شهیدی دارای ابعاد مختلف سیاسی واجتماعی بود، گفت: علمایی چون آیت الله مجتهدی و آیت الله بهجت هم فعالیت اجتماعی و سیاسی داشتند، اما در عین حال فضای مربوط به اخلاق حوزوی و وظیفه روحانیت خود را هم داشتند و به آن عمل می‌کردند.

رضوی تصریح کرد: شخصیت حاج آقا شهیدی در سریال فردی سیاسی واجتماعی بود اما قرار نبود در سریال حرف سیاسی بزنیم به همین دلیل  این بخش از زندگی وی کمتر در سریال دیده شد.

رضوی با اشاره به اینکه به هیچ وجه قصد تطهیر آقازاده ها را در سریال نداشتیم، گفت: مشکل محمدحسین در سریال حماقت و سادگی او بود که فریب خورده  و در عین حال از توصیه‌های پدر روحانی‌اش دور شده بود و پدرش نیز کارهای وی را تایید نمی‌کرد.

تهیه کننده سریال  پرده‌نشین با بیان اینکه باید تفاوت بین نقد و تفسیر را در بررسی آثار هنری بدانیم، گفت: تفسیر آثار هنری به جای نقد آن‌ها سبب می‌شود نسبت‌هایی به اثر داده شود که به هیچ وجه مد نظر کارگردان نبوده است.

وی  تصریح کرد: روند تولید سریال پرده نشین سه سال زمان  برد در حالی که یک کار طنز30قسمتی حداکثر در 6ماه ساخته می‌شود.

رضوی تصریح کرد: تاکنون مسئولان تلوزیون هیچ جلسه‌ای برای بررسی سریال  پرده‌نشین برگزار نکرده‌اند، درحالی که برای سریال‌های طنز چندین نشست تقدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری