شهردار منطقه 7 شهرداري قم گفت: در برنامه کاری بعدی شهرداری منطقه 7 این است که طاق نصرت گذر خان با مشارکت اصناف این گذر شبیه طاق بازار قم سرپوشیده شود.

به گزارش قم خبر، با وجود سابقه 300 ساله گذر خان، اما این بازار با بیش از 100 مغازه نماي زيبايي نداشت.«جهانبخش نجف‌زاده»، در گفتگو با قم خبر، بااشاره به فعاليت‌هاي عمراني در ساماندهي گذر خان اظهارداشت: كف گذر خان سنگفرش شده است و تمام اقدامات ساماندهی گذر خان جز طاق نصرت، به اتمام رسیده است.
 
وی افزود: اعتبار كف و بدنه پروژه گذر خان از اعتبارات شهرداري منطقه 7 بوده است.
 
شهردار منطقه 7 شهرداري قم بابیان اینکه بي‌شك تعامل كسبه اهميت زيادي در پيشبرد پروژه دارد تصریح کرد: اصناف و كسبه در اين بازار متفرقه نيستند و اين‌گونه بازارها به‌صورت هيأت امنايي اداره مي‌شود.
 
نجف زاده تعامل و مشاركت مردم در اجراي پروژه‌ها را داراي اهميت دانست و گفت: در برنامه کاری بعدی شهرداری منطقه 7 این است که  طاق نصرت گذر خان با مشارکت اصناف این گذر شبیه طاق بازار قم سرپوشیده شود.
 
وی بااشاره به مشارکت اصناف گذر خان، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح(تبدیل طاق نصرت گذر خان به طاق سر پوشیده بازار) دو سوم مشارکت را باید اصناف و یک سوم را شهرداری منطقه هفت بدهد که در آینده نزدیک این طرح اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری