کد خبر: 11752

عضو شورای اسلامی شهر قم درگفتگو با قم خبر مطرح کرد:

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: دیدگاه مجموعه مدیران استان باید نسبت به شهرهای تابع عوض شود و مرزبندی بین شهر قم و شهرهای تابع باید از بین برود.

حسن بختیاری در گفت و گو با قم خبر، با اشاره به مشکلات بوجود آمده در راه های ارتباطی بین شهری قم باشهرهای تابع، اظهارداشت: حوادث بسیاری به دلیل غیرایمن بودن جاده ها رخ می دهد.

وی به علت اصلی مشکل این راه های ارتباطی اشاره کرد و گفت: از نظر مسئولان مربوطه،جاده های بین شهرقم باشهرهای تابع راه های روستایی تلقی می شوند به دلیل همین دیدگاه به این راه ها کمتر توجه می شود.

عضوشورای اسلامی شهرقم بیان کرد: شهرهای تابع استان قم وروستاهای اطراف به عنوان مناطق گردشگری استان هستند ونقش این راه ها باید نقش راه مواصلاتی در استان تلقی شود.

بختیاری بابیان اینکه رسیدگی به راه های مواصلاتی روستاهای استان یکی از برنامه های شورا است، عنوان کرد: این راه ها پل ارتباطی شهر قم است و با استانداردسازی باید از تلفات و خسارات دراین راه ها جلوگیری شود.

وی تامین اعتبار برای توسعه بخشی به راه ها و شهر های تابع استان قم را نیاز دانست و گفت: نصب علایم ایمنی و استقرار نیروی امداد در جاده های شهرهای تابع نیازمند اعتبار است.

عضوشورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه خدمات دهی به روستاها خدمت به مردم شهر قم است، افزود: هرگونه مسئله و مشکلی که برای روستاها اتفاق بیافتد، مردم شهرقم نیز به دلیل ارتباط با این روستاها درگیر می شوند.

بختیاری در ادامه به مسئولان یادآوری کرد: دیدگاه مجموعه مدیران استان باید نسبت به شهرهای تابع عوض شود و مرزبندی بین شهر قم و شهرهای تابع باید از بین برود.

وی تصریح کرد: نارضایتی مردم روستاها و شهرهای تابع وجود دارد اما باید محدودیت استان قم را هم در نظرگرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری